Gezocht: Kamergenootjes.
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gezocht: Kamergenootjes.
Hallo, ik zoek dus kamergenootjes voor mijn account. Ze heet Sarah, haar bijnaam is Saar en ze is 13. Ze zit in de Lower Class en heeft als kracht changer, ze verandert in een papegaai met felle kleurtjes. Als huisdier heeft ze ook een papegaai, genaamd coco. Zijzelf is een beetje een nerd en word vaak gepest. Ze heeft weinig vrienden, hoewel ze dat niet echt erg vind, ze is liever alleen.
wil jij kamergenootje worden? Ik zoek er nog 2, iedereen is toegelaten maar liefst wel een beetje in dezelfde leeftijdscategorie en niet allergisch aan vogels. Dus vul dan aub dit lijstje in :
Naam:
Leeftijd:
Klas:
Kracht:
Persoonlijkheid:
Alvast bedankt!
@mods/admins: als dit niet mag, verwijder het dan maar ^^
wil jij kamergenootje worden? Ik zoek er nog 2, iedereen is toegelaten maar liefst wel een beetje in dezelfde leeftijdscategorie en niet allergisch aan vogels. Dus vul dan aub dit lijstje in :
Naam:
Leeftijd:
Klas:
Kracht:
Persoonlijkheid:
Alvast bedankt!
@mods/admins: als dit niet mag, verwijder het dan maar ^^
Sarah Verbelen- Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 06-07-13
Leeftijd : 24
Re: Gezocht: Kamergenootjes.
Naam: Dreame Fox
Leeftijd: 11, dus wel iets jonger
Klas: De eerste (Eigenlijk hetzelfde als de Lower Class)
Kracht: Predictor
Persoonlijkheid:
Leeftijd: 11, dus wel iets jonger
Klas: De eerste (Eigenlijk hetzelfde als de Lower Class)
Kracht: Predictor
Persoonlijkheid:
- Spoiler:
- Dreame Fox houdt van school. Ze vindt het leuk om lessen te volgen. Haar lievelingsvak is Wiskunde, hierdoor heeft ze alleen niet veel vrienden. Ze vindt de meeste leervakken leuker dan de andere vakken, en de meeste kinderen uit haar klas vinden het tegengestelde. Ze is aardig en vriendelijk. Als ze iemand nieuw tegenkomt probeert ze altijd op een goede manier indruk te maken op die mensen. Ze is ook erg behulpzaam, zodra iemand haar hulp vraagt zal ze ja zeggen.
Doordat ze niet zoveel vrienden heeft, en leren leuk vindt, kan ze erg opschieten met ouderen. Niet perse volwassenen, maar wel met oudere mensen dan zijzelf.
Dreame Fox- Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 05-07-13
Nee, ze is niet allergisch voor katten :3
Lijkt me goed ^^
Lijkt me goed ^^
Sarah Verbelen- Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 06-07-13
Leeftijd : 24
yeah leuk! Zullen we dan een topic openen? Dan kunnen Sarah en Dreame elkaar leren kennen.
Edit: Ik zie dat je al een topic had geopend, ik ga snel reageren denk ik =)
Edit: Ik zie dat je al een topic had geopend, ik ga snel reageren denk ik =)
Dreame Fox- Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 05-07-13
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: