Boek-aanraad-topic
2 plaatsers
G.B.P. Academy :: OCC :: Bibliotheek
Pagina 1 van 1
Boek-aanraad-topic
hay, het leek me een leuk idee om een topic aan te maken waarin we boeken kunnen aanraden, je vermeld de titel, auteur en geefd korte inhoud (mag natuurlijk van het internet gejat worden), hopelijk helpt dit topic mij als ik nog eens naar de bib ga ^^
Re: Boek-aanraad-topic
Warrior cats serie
http://www.warriorcats.com/
geschreven door : Erin Hunter
Het gaat over de wereld van vier kattenclans, gezien vanuit een mythisch perspectief. kijk de website als je Engels kunt, het is erg interessant xD Verder ben ik niet goed in samenvatten en zijn het erg veel series waarvan alleen de eerste volledig vertaald is.
er bestaan ook veel rpg's van, zoek maar eens op internet :3
http://www.warriorcats.com/
geschreven door : Erin Hunter
Het gaat over de wereld van vier kattenclans, gezien vanuit een mythisch perspectief. kijk de website als je Engels kunt, het is erg interessant xD Verder ben ik niet goed in samenvatten en zijn het erg veel series waarvan alleen de eerste volledig vertaald is.
er bestaan ook veel rpg's van, zoek maar eens op internet :3
Sarah Verbelen- Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 06-07-13
Leeftijd : 24
Re: Boek-aanraad-topic
ik hou van die serie, ik heb thuis alle warrior cats-boeken^^
Fabelhaven
door: Brandon Mull
gaat over: Kendra en haar broertje Seth moeten gaan logeren bij hun grootvader, een vreemde man die ze bijna niet kennen. Ze weten niet hoe ze hun dagen er zullen doorbrengen. Maar algauw blijkt dat hun grootvader heel andere dingen doet dan een gewoon mens doet. Hij is verzorger van Fabelhaven, een veilige plek voor allerlei fantastische wezens. Na een erg woelige nacht is hun grootvader echter verdwenen en het huis een puinhoop. De kinderen moeten al hun moed bij elkaar rapen en de kracht vinden om Fabelhaven te redden.
Fabelhaven
door: Brandon Mull
gaat over: Kendra en haar broertje Seth moeten gaan logeren bij hun grootvader, een vreemde man die ze bijna niet kennen. Ze weten niet hoe ze hun dagen er zullen doorbrengen. Maar algauw blijkt dat hun grootvader heel andere dingen doet dan een gewoon mens doet. Hij is verzorger van Fabelhaven, een veilige plek voor allerlei fantastische wezens. Na een erg woelige nacht is hun grootvader echter verdwenen en het huis een puinhoop. De kinderen moeten al hun moed bij elkaar rapen en de kracht vinden om Fabelhaven te redden.
G.B.P. Academy :: OCC :: Bibliotheek
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: