Onzin-topic
5 plaatsers
G.B.P. Academy :: OCC :: CHAT
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Onzin-topic
Neey hoor, doe maar een random plek ^^
Ah, wat voor rpg's zat/zit je dan?
Ah, wat voor rpg's zat/zit je dan?
Nathan Mustang- Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 22-07-13
=)
Is goed, heb je voorkeur voor een plek? Het wordt misschien niet heel lang, want ik ben pas net begonnen met mensen rpg'en. Maar ik denk dat het wel moet lukken =)
Is goed, heb je voorkeur voor een plek? Het wordt misschien niet heel lang, want ik ben pas net begonnen met mensen rpg'en. Maar ik denk dat het wel moet lukken =)
Dreame Fox- Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 05-07-13
Oh haha ben allang blij dat het werkt
Neuh, maakt ook niet veel uit.. Zou jij willen beginnen? Moet nog ff inkomen ^^
Neuh, maakt ook niet veel uit.. Zou jij willen beginnen? Moet nog ff inkomen ^^
Yeah! Jij eigenlijk bedankt, want jij zei hier iets in het onzin-topic en daardoor kwam ik weer verder! Dus, dankjewel =)
Is goed! Dreame is alleen wel een stuk jonger dan Nathan.. Maar dat maakt voor mij niks uit. Wie begint?
Is goed! Dreame is alleen wel een stuk jonger dan Nathan.. Maar dat maakt voor mij niks uit. Wie begint?
It is working
And euhm.. anders wil ik wel een topic..
And euhm.. anders wil ik wel een topic..
En?
Edit:
Kunnen we eigenlijk ook lessen krijgen, of moeten er dan eerst Leraren zijn? Misschien kunnen we die anders zelf in ons topic bedenken totdat die er zijn. Zo kunnen we wel lessen volgen.
Wil iemand trouwens een topic?
Edit:
Kunnen we eigenlijk ook lessen krijgen, of moeten er dan eerst Leraren zijn? Misschien kunnen we die anders zelf in ons topic bedenken totdat die er zijn. Zo kunnen we wel lessen volgen.
Wil iemand trouwens een topic?
Ik heb het even nagekeken en wat dingetjes veranderd. Ik denk dat het nu moet lukken. Zou een van jullie dit misschien even willen checken?
-dubbelpost, spijt mij-'
Here, you can add/modify fields for your RPG widget.
These fields will appear in the character sheet, accessible when you visit a profile.
* If "Modifiable" is checked, the members can modify these fields in their profiles.
* If "Visble" is checked, the fields appear in the forums under the profile (on the left)
You can also modify the wording "character sheet" to use this widget differently (for example, information on the members' bike in a bikers forum...).
Heb je dit al gecheckt? ^^
Here, you can add/modify fields for your RPG widget.
These fields will appear in the character sheet, accessible when you visit a profile.
* If "Modifiable" is checked, the members can modify these fields in their profiles.
* If "Visble" is checked, the fields appear in the forums under the profile (on the left)
You can also modify the wording "character sheet" to use this widget differently (for example, information on the members' bike in a bikers forum...).
Heb je dit al gecheckt? ^^
Weird... Normaal gesproken -als je de character sheet activeert- moet die open staan voor iedereen... Merp, maar goed, vanaf de zijlijn is dat makkelijker gezegd XD
Bij "rechten" waarschijnlijk..
Dat las ik ja... en merkte ik XD
Als het goed is kan je dat gewoon instellen in het Beheerderspaneel
Als het goed is kan je dat gewoon instellen in het Beheerderspaneel