Character cheet
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Character cheet
Hoi, ik heb volgens mij een error gevonden: als ik op mijn profiel naar de character cheet ga, kan ik niks aanpassen. Is dit normaal?
bedankt,
bedankt,
Sarah Verbelen- Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 06-07-13
Leeftijd : 24
Re: Character cheet
Hoi,
Dit is inderdaad waar, alleen de mods en admins kunnen dit. Hier ben ik persoonlijk mee aan het werk, maar omdat ik nu niet thuis ben kan ik hier niet heel erg veel tijd aan besteden, maar ik doe mijn best. Bedankt voor het melden, nu weet ik ook dat hij het nog altijd niet doet. Ik zal hier een bericht plaatsen als ik het heb aangepast, zodat jullie kunnen checken of hij het doet.
Dit is inderdaad waar, alleen de mods en admins kunnen dit. Hier ben ik persoonlijk mee aan het werk, maar omdat ik nu niet thuis ben kan ik hier niet heel erg veel tijd aan besteden, maar ik doe mijn best. Bedankt voor het melden, nu weet ik ook dat hij het nog altijd niet doet. Ik zal hier een bericht plaatsen als ik het heb aangepast, zodat jullie kunnen checken of hij het doet.
Dreame Fox- Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 05-07-13
Ok, bedankt :3
Sarah Verbelen- Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 06-07-13
Leeftijd : 24
als je mij via pm stuurd wat er in moet staan, wil ik je charakter cheet wel invullen ^^
Ik heb er nog even naar gekeken en ik denk dat het nu moet lukken. Zouden jullie misschien even willen kijken of het lukt?
(Ik vraag dit ook in het onzin-topic omdat daar het gesprek ook ging over de charactersheet)
(Ik vraag dit ook in het onzin-topic omdat daar het gesprek ook ging over de charactersheet)
Dreame Fox- Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 05-07-13
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: