Onzin-topic
5 plaatsers
G.B.P. Academy :: OCC :: CHAT
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Onzin-topic
dat is niet zo erg hoor, en beterschap^^Nathan Mustang schreef:Peoples sorry voor afwezigheid.. Ben geopereerd aan m'n schouder en typen met 1 hand gaat niet zo snel xD
Nathan Mustang schreef:Peoples sorry voor afwezigheid.. Ben geopereerd aan m'n schouder en typen met 1 hand gaat niet zo snel xD
Awh Beterschap&Sterkte!! Geeft niet hoor, lijkt me inderdaad redelijk lastig. Doe rustig aan hoor^^
Dreame Fox- Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 05-07-13
Peoples sorry voor afwezigheid.. Ben geopereerd aan m'n schouder en typen met 1 hand gaat niet zo snel xD
Nathan Mustang- Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 22-07-13
heb het gezien :3Dreame Fox schreef:Ik heb in de tussentijd al een topic aangemaakt, maar ook hier GEFELICITEERD!!
Edit: Nu is hij gemaakt, er ging iets mis..
Ik heb in de tussentijd al een topic aangemaakt, maar ook hier GEFELICITEERD!!
Wacht even, ben je vandaag jarig?
gisteren niet en toen was ik jarig (daarom was ik zo vrolijk)Dreame Fox schreef:Ik helemaal niet! Het echt gewoon TE warm!
Ik helemaal niet! Het echt gewoon TE warm!
Helluw, ja dat klopt, we quote inderdaad best veel
Gutentag!
Wow! Wat een quotes!
Wow! Wat een quotes!
Eduard Marriott- Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 28-07-13
we zullen zien, ik heb nu geen tijdDreame Fox schreef:Yana Dove schreef:kan jij het misschien maken? ik moet mijn kamer opruimenDreame Fox schreef:Yana Dove schreef:van mij mag het, wie maakt het topic?Dreame Fox schreef:Yana Dove schreef:dan moeten jullie wel dezelfde kracht hebbenSarah Verbelen schreef:wil jij doen?Yana Dove schreef:oké, wie maakt het topic?Sarah Verbelen schreef:Ik wil wel :3Yana Dove schreef:iemand dan een les onwikkeling?
@Dreame, wat mij betreft wel :3
Ow, oke.. Dan gaat het niet... Jammer..
Edit:
Kan ik anders misschien een les komen kijken, aangezien we kamergenootjes zijn en Dreame dan niet precies weet waar ze naartoe moet gaan, lijkt me opzich ook wel leuk. Maar alleen als jullie het goed vinden
Misschien handig als jij maakt, dat dan de les begint.. Of dat Sarah maakt, dat we er naar toe lopen (dat kan ik trouwens ook doen) Mij maakt het niet uit...
Ik kan hem nu even niet maken.. Maar wil opzich wel doen hoor. Tenzij Sarah liever heeft dat zij het doet =)
Yana Dove schreef:kan jij het misschien maken? ik moet mijn kamer opruimenDreame Fox schreef:Yana Dove schreef:van mij mag het, wie maakt het topic?Dreame Fox schreef:Yana Dove schreef:dan moeten jullie wel dezelfde kracht hebbenSarah Verbelen schreef:wil jij doen?Yana Dove schreef:oké, wie maakt het topic?Sarah Verbelen schreef:Ik wil wel :3Yana Dove schreef:iemand dan een les onwikkeling?
Edit:
Kan ik anders misschien een les komen kijken, aangezien we kamergenootjes zijn en Dreame dan niet precies weet waar ze naartoe moet gaan, lijkt me opzich ook wel leuk. Maar alleen als jullie het goed vinden
Misschien handig als jij maakt, dat dan de les begint.. Of dat Sarah maakt, dat we er naar toe lopen (dat kan ik trouwens ook doen) Mij maakt het niet uit...
Ik kan hem nu even niet maken.. Maar wil opzich wel doen hoor. Tenzij Sarah liever heeft dat zij het doet =)
kan jij het misschien maken? ik moet mijn kamer opruimenDreame Fox schreef:Yana Dove schreef:van mij mag het, wie maakt het topic?Dreame Fox schreef:Yana Dove schreef:dan moeten jullie wel dezelfde kracht hebbenSarah Verbelen schreef:wil jij doen?Yana Dove schreef:oké, wie maakt het topic?Sarah Verbelen schreef:Ik wil wel :3Yana Dove schreef:iemand dan een les onwikkeling?
Edit:
Yana Dove schreef:van mij mag het, wie maakt het topic?Dreame Fox schreef:Yana Dove schreef:dan moeten jullie wel dezelfde kracht hebbenSarah Verbelen schreef:wil jij doen?Yana Dove schreef:oké, wie maakt het topic?Sarah Verbelen schreef:Ik wil wel :3Yana Dove schreef:iemand dan een les onwikkeling?
Edit:
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
G.B.P. Academy :: OCC :: CHAT
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: